مهم ترین عامل در اطمینان از خرید و کیفیت یک محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش آن میباشد. بر اساس قوانین
تصویب شدهی سازمان حمایت از مشتریان و مصرف کنندگان،کلیه تولید کنندگان متعهد به ارائه گارانتی با حداقل ۱۸
ماه اعتبار هستند. شرکت محبوب و نام آشنای بیمکث نیز جهت احترام به حقوق مشتریان خود و افزایش هر چه بیشتر
اطمینان خاطر آن ها از خرید محصولات بیمکث، گارانتی و خدمات پس از فروش را با اعتبار 25 ماهه و با بالاترین
استانداردها
ارائه مینماید.
ایجاد شبکه گسترده خدمات پس از فروش در 32 استان کشور و دریافت گواهینامههای ایزو
10002 و ایزو 10004 در مدیریت شکایات و رضایتمندی مشتری گواهی بر این مدعاست.
مواردی که شامل گارانتی محصولات بیمکث نمی شوند
- نصب محصوالت بیمکث توسط افراد غیر متخصص
- حوادث احتمالی که در زمان حمل و نقل برای کاال رخ داده است
- عدم رعایت مواردی که داخل دفترچه مربوط به هر محصول نوشته شده است
- نوسانات جریان برق
۰۲۱-۷۳۱۸
فعال سازی گارانتی محصولات بیمکث
جهت نصب و بهره مندی از خدمات گارانتی محصولات بیمکث شماره سریال درج شده بر روی محصول خریداری شده خود را به شماره سامانه 0217319 پیامک نمایید. بدیهی است درغیر اینصورت محصول شما فاقد گارانتی خواهد شد.
سامانه جامع خدمات پس از فروش
نمایندگان محترم بیمکث لطفا برای ورود به سامانه کلیک کنید.