طریقه نصب هود آشپزخانه – پارت دوم

1 دقیقه برای مطالعه

درباره هود آشپزخانه

بهمن 1, 1400

در پست قبلی به “آمادگی برای نصب هود” پرداختیم در این مقاله که بخش دوم مقاله است به آموزش نحوه...

در پست قبلی به “آمادگی برای نصب هود” پرداختیم در این مقاله که بخش دوم مقاله است به آموزش نحوه...

در پست قبلی به “آمادگی برای نصب هود” پرداختیم در این مقاله که بخش دوم مقاله است به آموزش نحوه برش دادن سوراخ ها می پردازیم. لطفا با ما همراه باشید.

لطفا جهت نصب محصولات بیمکث از سرویسکاران مجاز خود شرکت بیمکث درخواست نمایید تا محصول را نصب نمایند چرا که محصول از گارانتی خارج می شود. 

شماره تلفن خدمات پس از فروش شرکت بیمکث : 0217319

 آموزش نصب هود آشپزخانه بخش دوم: سوراخکاری

نحوه نصب هود آشپزخانه

1) محل های علامت گذاری شده را با دریل سوراخ کنید.

سوراخ از یک دریل با مته بلند برای پانچ کردن سوراخ در گوشه های طرح استفاده کنید. حفاری را از دیوار داخلی منزل تا دیوار بیرونی ادامه دهید.

سوراخهای بیرون دیوار باید دقیقا با داخلی ها تراز باشند تا بتوان در پوش کانال را طوری در بیرون نصب کرد که با دودکش داخلی منطبق باشد.
اگر قرار است هود شما روی یک دیوار داخلی نصب شود، لازم است که برای ایجاد تهویه از مجرای اضافه استفاده کنید. می توان مجرا را از داخل کابینت ها و بین تیرآهن ها رد کرد و بعد از نزدیک ترین دیوار خارجی آن را بیرون داد.
اطمینان حاصل کنید که مجرای نصب شده در نهایت به محیط بیرون برسد. هرگز مجرا را طوری نصب نکنید که به فضای داخلی منزل منتهی شود. این کار ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی مثل کپک زدگی شود.

نحوه نصب هود آشپزخانه

2) سوراخهای سیم کشی و تهویه را برش بزنید.

با استفاده از اره مخصوص برش دیوار کاذب، بر اساس طرحی که روی دیوار رسم کرده اید دیوار را برش بزنید و از یک سوراخ حفر شده به بعدی حرکت کنید. حفر سوراخ روی طرح با دریل برای سیم کشی برق، برش زدن آن را راحت تر می کند.

چگونه هود آشپزخانه را نصب کنیم

3) سیم ها را از سوراخ رد کنید.

حداقل 12 اینچ سیم را از سوراخی که برای سیم کشی برش زده بودید بیرون بکشید.

آموزش صفر تا صد نصب هود آشپزخانه

4) سوراخ تهویه بیرون را برش بزنید.

 به بیرون از منزل رفته و آنهایی که نشان گذاری کرده بودید را پیدا کنید. از آنها برای کشیدن طرحی برای سوراخ کانال استفاده کرده و سپس مسیر مشخص شده را برش بزنید. از اره سوراخزن، اره عمود بر یا اره افقی بر برای برش زدن طرح رسم شده از بیرون به داخل استفاده کنید. عایق های باز شده یا تکه هایی که از برش باقیمانده اند و ممکن است مسیر کانال را مسدود کنند، بردارید.

مقاله ای بر گرفته از سایت دنلکس