بهترین سینک برای تغییر دکوراسیون

1 دقیقه برای مطالعه

درباره سینک آشپزخانه

بهمن 1, 1400

بهترین سینک برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه مان کدام است ؟ آیا شما در حال بازسازی آشپزخانه تان هستید و یا...

بهترین سینک برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه مان کدام است ؟ آیا شما در حال بازسازی آشپزخانه تان هستید و یا...

بهترین سینک برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه مان کدام است ؟

آیا شما در حال بازسازی آشپزخانه تان هستید و یا تصمیم گیری برای جایگزینی سینک قبلی تان با یک مدل جدیدتر سخت می باشد ؟

سینک ها از مواد و ماده های مختلفی مثل استنلس استل ( استیل ضد زنگ)،  شیشه ای و یا گرانیتی تولید و به بازار عرضه می شوند که طراحان و صاحبان خانه را برای انتخاب یک سینک مناسب برای آشپزخانه شان را به یک چالش بزرگ می طلبد.

خوشبختانه، ما در این مقاله به بررسی سینک های مختلف در بازار پرداخته ایم البته در این مقاله بیشتر به سینک های استیل می پردازیم که در بازار داخلی ایران بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده اند و مناسب تمامی سلیقه هاست. خواندن ادامه این مطلب می تواند تا حدودی در تصمیم گیری به شما کمک کند.

انتخاب سینک آشپزخانه با توجه به جنس تولید شده آن

افرادی که دکوراسیون آشپزخانه خود را چیده اند و یا در حال تغییر دکوراسیون و طراحی مجدد آشپزخانه شان می باشند کاملا می دانند که در این مدت زمان کم باید تصمیمات دقیق و درستی را باید بگیرند.

استفاده از تجربه قبلی و دانش فرد می تواند از استرس انتخاب یک سینک مناسب  بکاهد.ما در این مقاله بیشترین تمرکز خود را بر روی سینک های استنلس استیل گذاشته ایم.

انتخاب سینک متاسب برای آشپزخانه

قیمت سینک، کارایی و زیبایی سینک را در انتخاب خود لحاظ کنید. به عنوان مثال می توانید یک سینک استیل با قیمت مناسب تهیه کنید اما دقت نمایید که سینک های استیل به راحتی لکه های آب را بازتاب می دهند اما درصورت مراقبت دائم  و خشک نگه داشتن سینک پس از هربار استفاده می توانید آن را مثل روز اول نشان دهید. در صورتی که قیمت سینک خیلی برای شما معیار انتخاب نمی باشد و می توانید هزینه بیشتری بابت سینک بپردازید ما به شما سینک گرانیتی را پیشنهاد میکنیم.

قیمت سینک سینک گرانیتی به دلیل تولید از مواد اولیه مرغوب و لوکس بودن نسبتا گرانتر می باشد.

هنوز در انتخاب سینک مناسب برای آشپزخانه تان تردید دارید ؟ ادامه مطلب به شما بیشتر کمک خواهد کرد

بدون شک محبوب ترین سینک ها از جنس استیل ضد زنگ می باشد که می تواند در سایز و تنوع های زیادی در بازار وجود داشته باشد. این نوع سینک ها دربرابر لکه و زنگ زدگی مقاومت بیشتری دارند. سینک بیمکث دارای پدهای ضد صدا در قسمت زیرین لگن سینک ها می باشند که باعث جلو گیری از سرو صدای ناشی موقع ظرف شستن می شوند.

طبق تحقیقاتی که اخیرا در بازار انجام شده است سینک های با ضخامت ورق بیشتر دارای صدای کمتر، طول عمر بیشتر همراه با لگن های عمیق تر می باشند که هر سه این موارد از مزیت سینک های استیل نسبت به سایر سینک های گرانیتی و شیشه ای می باشد. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سینک های از جنس گرانیتی و یا شیشه ای مزایا و معایب خودشان را همچنان دارند.