فقط در صورت خرید آنلاین از سایت رسمی شرکت

تضمین بازگشت وجه

ما بر این اصل اعتقاد داریم که بزرگترین پشتوانه رشد تنها رضایت مشتریان است. به همین منظور همواره تلاش نموده ایم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. جهت اسودگی خاطر و رضایت مشتریان سرویس 7 روز گارانتی مهلت تست یا برگشت و تعویض کالا را به شرح زیر فراهم کرده ایم:
 
با توجه به ماده 37  قوانین تجارت الکترونیک در هر معامله از راه دور فروشنده ازتاریخ تسلیم کالا به خریدار یا انعقاد قرارداد با مصرف کننده باید هفت روز کاری وقت برای حق انصراف مصرف کننده فراهم کند .
  • در صورت استفاده از حق انصراف تامین کننده مکلف است بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به مصرف کننده مسترد نماید.
  • تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود.
  •  لازم به ذکر است که انصراف زمانی قابل اجرا خواهد بود که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد.

مغایرت سفارش با اطلاعات سایت

در شرایط مغایرت در مشخصات کالای سفارش داده شده با کالای دریافت شده ، به عنوان مثال رنگ یا سایر مشخصات فنی آن با سفارش ثبت شده یا اطلاعات درج شده در سایت اختلاف و مغایرت داشته باشد،امکان تعویض یا استرداد کالا وجود دارد.

اشکالات و ایرادات فنی کالای دریافت شده (پست شده)

اشکال و یا ایراد فنی کالا های پست شده باید حد اکثر تا 24 ساعت کاری طی تماس با پشتیبانی سایت بیمکث 7318 - 021 اطلاع داده شود و تا 2 روز کاری برگشت  و به دست ما برسد .

کارشناسان خدمات پس از فروش بیمکث ایرادها و مشکلات اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان ما تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و در صورت عدم موجودی ، می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.

  • این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود (نوسانات برق ، ضرب دیدگی ،خط خوردگی) را شامل نمی‏‏‌شود.
  • برای ارجاع و یا تعویض کلیه کالاها باید حتما" از قبل هماهنگی به صورت تلفنی با پشتیبانی فروش سایت صورت  گیرد و لازم است کالا همانگونه که از پیک تحویل گرفته شده است به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی آن به صورت کامل فرستاده شود و کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از حالت بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‌های کالای خریداری شده در حمل و نقل


با توجه به اینکه تمام کالاها قبل از ارسال توسط واحد ارسال بیمکث تست می شوند و در بسته بندی ایمن و استاندارد ، با توجه به انتخاب خریدار به  شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر، پست یا پیک ضمانتی تحویل داده شده و ارسال میشوند ، کلیه کالاها از زمان ارسال تا تحویل به مشتری توسط  سیستم حمل و نقل یا پیک ضمانتی  بیمه می شوند و در صورت بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل تمام مسئولیت آن به عهده شرکت حمل و نقل یا پیک است. لذا از تمامی مشتریان خواهشمندیم که لطفا" هنگام دریافت و تحویل کالا از پیک یا پست یا شرکت حمل و نقل ،سفارش خود را بررسی نمایید و تمام موارد از جمله بسته بندی، مشخصات فنی ، لوازم همراه را با مندرجات فاکتور مطابقت داده و در صورت مشاهده ی مغایرت یا آسیب های ناشی از حمل و نقل ( صدمات فیزیکی ، خط خوردگی ، شکستگی ، له شدگی ) از دریافت و تحویل گرفتن سفارش  جدا" خودداری نمایید . و با شماره های پشتیبانی سایت 7318 - 021 در همان موقع تماس بگیرید . تحویل گرفتن کالا به منزله تائید سلامت آن است.

 

مشتری عزیز سعی ما بر این است که با ارائه بهترین سرویس دهی مبتنی بر اصول مشتری مداری ، ضمن فراهم آوردن آسودگی خاطر مشتریان هنگام خرید ، می کوشد تا پس از آن حس خوبی در خریدی مطمئن  داشته باشند.