قیمت سینک ظرفشویی با نرخ پخش عمده

قیمت سینک ظرفشویی با نرخ پخش عمده

دغدغه قیمت همواره وجود دارد و خرید ارزان یکی از اهداف هر خریدار و فعال تجاری است و بنابراین داشتن قیمت سینک ظرفشویی در خرید یکی از خواسته های اصلی خریداران می باشد. از سویی برای قیمت سینک ظرفشویی ابعاد مختلفی قابل تصور است که توجه صرف به قیمت را نیز زیر سوال می برد. علاوه بر همه اینها مبادی تولید داخلی و خارجی نیز مطرح می گردد که خود منشأ بسیاری از تفاوت های کاربردی و ظاهری است. در این میان مسأله قیمت کماکان اهمیت واولویت خود را حفظ می کند.

قیمت سینک ظرفشویی و عوامل تأثیرگذار


همانطور که در مقدمه متن بیان گردید قیمت سینک ظرفشویی دارای ابعاد مختلفی است که هر یک از آنها تأثیر قابل توجهی در قیمت تمام شده محصول دارد و در صورتی که نگاه صحیح نسبت به این موضوع نداشته باشیم ممکن است در تصمیم گیری نسبت به قیمت سینک دچار اشتباه شویم.

ابعاد مختلف قابل تصور و تأثیرگذار بر قیمت سینک ظرفشویی عبارت اند از:

جنس و ماده اولیه تولیدی سینک

سینک های ظرفشویی با مواد اولیه متفاوتی تولید می گردند که دو عامل در تعیین قیمت نهایی موثرند:

نوع ماده اولیه
منشأ ماده اولیه اعم از داخل یا خارج از کشور

در این بین آشنایی با انواع سینک ظرفشویی بر اساس ماده اولیه تولیدی نیز لازم است که عبارتند از:

ورق استیل ضدزنگ با ضخامت های مختلف
مواد معدنی و شیمیایی به کار رفته در سینک گرانیتی
شیشه اضافه شده به لگن استیل در سینک شیشه ای
سنگ های گرانیتی و طبیعی در سینک های گرانیت طبیعی


ابعاد و مشخصات فنی سینک

قیمت سینک ظرفشویی
در بحث ابعاد سینک ظرفشویی چند عامل در آن تأثیرگذار است:

تعداد لگن سینک
ابعاد سینی در سینک
داشتن یا نداشتن سینی
همچنین در مشخصات فنی تأثیرگذار بر قیمت عوامل زیر دخیل اند:

ضخامت ورق در سینک های استیل
عمق لگن سینک ظرفشویی
وزن کلی سینک ظرفشویی
مدل و نوع نصب سینک ظرفشویی

لوازم همراه سینک از جمله جامایع، تخته گوشت و ...


سینک های ظرفشویی در مدل های مختلف بر روی کابینت آشپزخانه نصب می گردد که عبارتند از:

سینک روکار
سینک توکار

قیمت سینک ارزان

سینک ظرفشویی ارزان متقاضیان بسیاری دارد و بنابراین لازم است بدانیم مراد از سینک ارزان چیست؟

یکی از انواع سینک ارزان سینک های کلاسیک یا سینک معمولی است که به دلیل شرایط تولید، ضخامت ورق و عمق لگن کمتر دارای قیمت پایین تری است.
نوع دیگر در مشابه سازی با نمونه های پرتقاضا و پرطرفدار بعضی از شرکت هاست که در شرایط مختلفی شبیه سازی شده و به بازار عرضه می گردند.

منبع: سایت سینک سنتر

نظرات بازدیدکنندگان

    بالا