در ثبت سفارش و انتخاب مدل، سایز و رنگ محصول خود حتما دقت نمایید (هزینه برگشت سفارش و  یا تغییر سفارش به عهده مشتری می باشد ).

نکاتی در مورد خدمات پس از فروش محصولات :

* فقط در صورت خرید آنلاین از مزایای ذکر شده در سایت بهره مند خواهید شد.

*  نصب تمامی محصولات حداکثر 24 الی 48 ساعت بعد از تحویل سفارش انجام می شود.

* در مورد هود های زیرکابینتی :

1-  در نظر داشته باشید که نصب هود های زیر کابینتی شامل مدل های B 1001 U - B 1002 U - B 4001 U - B 4002 U - B 8002 U  به عهده مشتری میباشد.

2 - هرگونه خدمات خارج از نصب هود مانندبرش، سوراخ کاری، جوشکاری و ... خارج از وظایف شرکت بوده و هزینه توافقی می باشد. 

3 - در صورتی که سفارش خریداری شده توسط خود مشتری نصب گردد باید دفترچه ضمانت کالا توسط نماینده خدمات پس از فروش مهر و امضاء گردد در غیر اینصورت کالا از گارانتی خارج می گردد.

* در مورد سینک های ظرفشویی :

نصب تمامی سینک های توسط خریدار (کابینت ساز) انجام می شود و هزینه نصب آن به عهده شرکت نمی باشد.

* در مورد نصب اجاق گاز :

در صورتی که کابینت بصورت غیراستاندارد نصب شده باشد و نیاز به وسایلی مانند لوله مسی، شلنگ گاز و ...باشد هزینه این لوازم به عهده مشتری می باشد.

نکات مهم در زمان ثبت سفارش و  دریافت سفارش :

 کالاهایی که می باید حتماً توسط شرکت های مربوط به خدمات پس از فروش، از بسته بندی خارج شده و نصب و راه اندازی گردند، به صورت بسته بندی و پلمپ به خریداران تحویل داده می شود، در این موارد مشتریان  باید دستگاه را با بسته بندی کامل و سالم دریافت نمایند. در مواردی که کالاها می بایست بعد از تحویل کالا توسط شرکت بیمکث به خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی گردند، مشتریان می توانند سلامت ظاهری کالا را با باز کردن بسته بندی مطمئن شوند. این مورد خصوصاً هنگام دریافت کالا از شرکت های حمل و نقل حائز اهمیت می باشد. این نوع کالاها به هیچ عنوان نباید توسط خود مشتری نصب یا به برق زده شوند، در غیر این صورت کالا از گارانتی خارج شده و مسئولیت آن به عهده مشتری خواهد بود، در این موارد شرکت بیمکث هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.


جدیدترین مطالب سایت