سوالات متداول از سایت رسمی بیمکث

مراحل ثبت سفارش، خرید و رهگیری سفارش در سایت بیمکث به چه صورت است ؟

پاسخ : با انتخاب محصولات مورد نظر خود و افزودن به سبد خرید خود اقدام به تکمیل خرید کنید، در صورتی که قبلاً عضو کاربران سایت بیمکث بوده اید با وارد نمودن نام کاربری و کلمه عبور خود، مراحل ثبت سفارش را به اتمام رسانید و در غیر این صورت با عضویت در سایت بیمکث که در زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد، و خریدهای آتی شما را آسان می سازد، سفارش خود را به اتمام برسانید. بعد از اتمام ثبت سفارش کد رهگیری سفارش شما صادر خواهد شد و بلافاصله در اختیار شما قرار داده می شود. 

عضویت در سایت بیمکث چه مزایای دارد و بعد از طی کردن مراحل ثبت سفارش چه باید بکنم ؟

پاسخ : با عضویت در سایت بیمکث خریدهای آینده شما راحتتر خواهد شد و در هر زمان که مایل باشید می توانید از طریق بخش کاربری  وارد "پروفایل" خود شده و تمامی سفارشات خود را که در سایت انجام داده اید را، بررسی نمایید.
 با عضویت در سایت بیمکث به عنوان یکی از کاربران بیمکث می توانید از فروش های ویژه ای که در جشنواره های بیمکث برای اعضای خود به مناسبت های مختلف قرار می دهد، استفاده نمایید.

از سوی دیگر با پیوستن به خانواده بزرگ بیمکث می توانید در فعالیتهای مختلفی مثل شرکت در نظر سنجی ها و مباحثه در بخش نظرات محصولات همکاری داشته و نظرات ،تجارب و پیشنهادهای خود را به دیگران اعلام کرده و از نظرات و تجارب دیگران با اطلاع شوید.

برای پرداخت اینترنتی چه باید کرد؟

پاسخ : در حال حاضر با تمامی کارتهای شتاب بانکهای اقتصاد نوین، ملت، پاسارگاد، پارسیان و سامان، ملی ، صادرات و... امکان پرداخت اینترنتی وجود دارد. با انتخاب این حالت و زدن دکمه "تایید سفارش" صفحه پرداخت اینترنتی بانک ملت باز خواهد شد. برای انجام پرداخت اینترنتی در صفحه پرداخت هر سایتی که با بانکها قرارداد دارد لازم است علاوه بر 16 رقم روی کارتتان، کد ۳یا ۴رقمی CVV2 و تاریخ انقضای کارت که روی کارت حک شده اند را وارد کنید. در قسمت ورود رمز (Password) توجه کنید که کلمه رمز پرداخت اینترنتی شما همان کلمه رمز عابر بانکتان نیست و برای دریافت آن لازم است از دستگاه ATM، رمز پرداخت اینترنتی (رمز دوم ) کارتتان را درخواست کنید و با این رمز به صورت اینترنتی، پرداخت وجه نمایید. همچنین برای امنیت بالاتر بهتر است هنگام ورود  (Password)  از صفحه کلید مجازی که در صفحه پرداخت می بینید استفاده نمایید.

آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت بیمکث عضو باشم؟

پاسخ:  بله، برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در خانواده بزرگ بیمکث می‌توانید:

- سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

- به سادگی سوابق خرید خود را مدیریت کنید

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

- در جریان فروش‌های ویژه و قیمت بروز محصولات قرار گیرید

 

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

 

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ:  بیمکث با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. 

توجه داشته باشید که 10001393 تنها شماره‌ای  است که بیمکث از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند.

 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  بله

 

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با واحد فروش آنلاین بیمکث تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش اینترنتی بیمکث با شما تماس خواهند گرفت.توجه داشته باشید که  10003393 تنها شماره‌ای  است که بیمکث از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین 3000505850، سامانه ارسال پیامک شرکت بیمکث میباشد.

 

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

 

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

پاسخ:  بله، امکان  پرداخت نقدی فعلا برای شهرستانها وجود ندارد و فقط در تهران این امکان وجود دارد که این محدودیت در تماس تلفنی واحد فروش آنلاین بیمکث به مشتری اعلام خواهد شد.

 

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ:  زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با واحد فروش اینترنتی بیمکث 77339523-021 تماس بگیرید.

 

می‏‌توانم کالایی را که اینترنتی سفارش داده‌‏ام با مراجعه به کارخانه به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ:  بله,قبل از حضور در محل کارخانه برای تحویل کالای خریداری شده لطفا با واحد فروش اینترنتی شرکت هماهنگ کنید.

 

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با واحد فروش اینترنتی بیمکث تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ایمیل صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش با شماره 77146266 - 021 یا شماره چهار رقمی 7319 - 021 تماس بگیرید.

 

آیا قیمت محصولات در سایت بیمکث به روز هستند؟

پاسخ:  بله، بیمکث به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند. 


جدیدترین مطالب سایت